Szerzői, tudományos díj született - NAIK-os fővédnökséggel
magyarmezogazdasag.hu – 2018. január 25., csütörtök, 15:53

Átalakuló médiapiac, generációs szükségszerűségek, és a naprakész információkra való mind nagyobb igény jellemzi az agráriumot, illetve annak kommunikációs szegmensét, a mezőgazdasági lappiacot, és agrármarketinget – ez derült ki az immáron kilencedik alkalommal megrendezett Agrármarketing és –média napon az AGROmashEXPO-n.

A rendezvényen a lapcsoport új kezdeményezéséről, az Adorján János díj megalapításáról is beszámolt a Magyar Mezőgazdaság főszerkesztője, Bárdos Edit. Mint elmondta: a díjat a lap legjobb külső szerzői kapják az olvasók szavazatai alapján. Olyan szerzők, akik tudományos felkészültségben, modern, naprakész ismeretekben, hasznos információkban gazdag cikkeket adnak az olvasóknak. A díj fővédnöke a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ mindenkori főigazgatója. Gyuricza Csaba gratulált a díj megalapításához, és kijelentette: fővédnökként mindent megtesz a díj megismertetésére és elismertetésére egyaránt, hiszen napról napra látható az a növekvő igény, amely a szakmailag megalapozott agrármarketing irányába mutatkozik a világban.

 

 

Programajánló

2019. február 22., péntek, 10:00
Helyszín: MTA Irodaház 1051 Budapest Nádor u. 7., fsz. 29. sz. terem
2019. február 26., kedd, 09:30
Helyszín: NAIK Szőlészeti és Borászati Kutatóintézet - Kecskeméti Kutató Állomás 6000 Kecskemét Katona Zsigmond u. 5.
2019. február 27., szerda, 15:00
Helyszín: Viski Károly Múzeum - Kalocsa 6300 Kalocsa Szent István Király út 25.